Week 1 & 2 - Reisverslag uit Gouvy, België van Tom Leeuwen - WaarBenJij.nu Week 1 & 2 - Reisverslag uit Gouvy, België van Tom Leeuwen - WaarBenJij.nu

Week 1 & 2

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

15 Mei 2015 | België, Gouvy

De eerste twee weken van mijn stage bij RHM Buitensport hebben vooral in het teken van introductie gestaan. We (Tom en ik) hebben kennis gemaakt met onze collega's en medestagiaires. Voor bepaalde activiteiten zijn we al ingewerkt en hebben we zelf de instructie van de activiteit gedaan, bijvoorbeeld voor het boog-/buksschieten.

Ik zelf zit voornamelijk in Steinbach, de hoofdlocatie van RHM in de Ardennen. Daarnaast hebben we een locatie 50 kilometer verder op een camping. De activiteiten die we aanbieden zijn boog-buksschieten, ATB (mountainbike), High Rope (hoogteparcours in een steengroeve), Abseil, bushcraft, kano, aquaball, vlotbouwen en nog een aantal andere activiteiten.

Naast de activiteiten is er ook veel onderhoud vereist, aangezien we met velen van het materiaal gebruik maken. Afhankelijk van de drukte ben ik aanwezig op Steinbach of Blier (camping).

• 17 Juni 2015 - 15:56

Kimberley Borm:

Hoi Tom,

Leuk om te lezen en lekker sportief!

Groeten,
    Kimberley