Week 3 & 4 - Reisverslag uit Gouvy, België van Tom Leeuwen - WaarBenJij.nu Week 3 & 4 - Reisverslag uit Gouvy, België van Tom Leeuwen - WaarBenJij.nu

Week 3 & 4

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

20 Mei 2015 | België, Gouvy

Ik begin inmiddels een goed beeld te krijgen van het bedrijf en de gang van zaken wat betreft schoolgroepen en gezinnen die voor activiteiten naar de Ardennen komen.

Bij veel activiteiten heb ik al meegelopen met vaste instructeurs en bij sommige heb ik zelf de instructie gedaan. Het uiteindelijke doel is dat ik zelf voor groepen kom te staan van rond de 30 tot 50 man. Dit zal voornamelijk zijn voor activiteiten als boog-/buksschieten, vlotbouwen, High Rope, aquaball, adventurewalk en ATB. Dit zal zowel op locatie in Steinbach als in Blier zijn.

De activiteit die in Steinbach veel wordt geboekt is de High Rope, een hoogteparcours in een steengroeve, op 15 minuten afstands van onze locatie. Mijn taak is op hier de gordelinstructies te geven en toezicht te houden op de deelnemers. In het begin was het nog zoeken naar enige structuur in mijn verhaal, maar in de loop van afgelopen weken is dit me steeds beter af gegaan.

Overigens hebben we hier enorm veel geluk met het weer. Het kan hier in de Ardennen enorm tekeer gaan, maar tot nu toe hebben we het slechts bij een enkele bui gehouden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Gouvy

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2015

Week 7 & 8

01 Juni 2015

Week 5 & 6

20 Mei 2015

Week 3 & 4

15 Mei 2015

Week 1 & 2
Tom

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 1301

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: